0774 655 807CONTACTATI-NE!
0item(s)

Cosul Meu

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Product was successfully added to your shopping cart.

Livrare, plata si retur

 Livrare

 Comenzile de pana la 150 de lei sunt livrate pe teritoriul Romaniei pentru o taxa de 18 lei.

 Comenzile care depasesc 150 lei sunt livrate GRATUIT oriunde in Romania. Folosim serviciile curier rapid si Posta Romana . Pentru livrari internationale, te rugam sa ne contactezi telefonic la 0774655807 sau sa ne scrii la adresa "Str. Memorandumului nr. 2 , Cluj-Napoca".

 Daca nu primesti coletul, te rugam sa ne anunti  prin e-mail sau prin telefon in maximum 30 de zile de la primirea confirmarii de expediere.

 Termen de livrare

 Majoritatea produselor afisate sunt in stocul nostru sau al furnizorilor nostri locali si pot fi livrate in 2-4 zile lucratoare.

 Printre produsele comercializate, se gasesc si unele produse de serie limitata care trebuie comandate si pentru care livrarea poate sa dureze pana la doua saptamani, depinzand de producator si de stocurile acestuia.

 De aceea, daca ai un termen stabilit sau un cadou de facut intr-o data anume te rugam sa ne comunici.

 Noi vom confirma telefonic sau prin e-mail orice exceptie de la termenele rezonabile de livrare si vei avea posibilitatea sa pastrezi, sa modifici sau sa anulezi comanda.

 Cum platesc?

Poti sa platesi la primirea coletului (ramburs) sau prin transfer bancar  (caz in care te rugam sa ne trimiti dovada platii prin e-mail la  adresa "office@net-istore.ro".

 Informatiile cardului tau sunt procesate de un tert specializat si le consideram informatii de maxima confidentialitate. Nu pastram informatii despre cardurile tale la net-istore.ro.

 Contul nostru este: RO32BTRLRONCRT0339728001 deschis la Banca Transilvania pe numele SC Netstore SRL. Produsele platite prin transfer bancar vor fi livrate dupa incasare. Daca faci plata prin BT 24, suma va fi incasata instantaneu, indiferent de ora la care platesti.

 TVA

 Preturile afisate in acest magazin online includ TVA* 20%.

 *TVA inseamna "taxa pe valoare adaugata", si este aplicata in intreaga Uniune Europeana.

Preturi eronate

 Desi facem in permanenta verificari pentru a ne  asigura ca toate preturile afisate sunt corecte, uneori pot sa apara erori. Daca identificam o eroare in preturile produselor comandate, te vom anunta cat de repede posibil si iti vom oferi posibilitatea sa reconfigurezi comanda la pretul rectificat sau sa o anulezi.

Politica de retur

Denuntarea unilaterala

  • Ai  dreptul sa ne notifici in scris (prin e-mail la "office@net-istore.ro") ca renunti la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului.
  • Singurele costuri care pot cadea in sarcina ta sunt cheltuielile directe de returnare a produselor (25 RON).
  • Nu se accepta produsele distruse in timpul transportului sau care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura. De aceea, te rugam sa pastrezi ambalajul in care ai primit produsul si sa il returnezi in acelasi ambalaj. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Vom face chiar noi comanda pentru curier, si vom deduce cheltuielile de transport din suma de returnat.
  • Iti vom returna contravaloarea produselor returnate prin ordin de plata, in cel mult 30 de zile de la data returnarii produselor. De aceea, in caz de retur, te rugam sa ne comunici un cont IBAN in care sa trimitem banii.
  • Desi legea nu prevede acest lucru, vom accepta si returul produselor achizitionate de catre persoanele juridice, in aceleasi conditii ca si in cazul persoanelor fizice.

 Produsele neconforme

Daca un produs nu este  conform specificatiilor de pe site in momentul trimiterii comenzii si nu doresti sa il pastrezi, il poti returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea ta, in urma unei notificari scrise in care ne spui ce anume nu este conform. Poti alege intre restituirea banilor si inlocuirea produsului.

 Produse livrate din greseala

 Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat, te rugam sa ne anunti cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre noi..

 Procedura de returnare:

 In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:

 1. Autentifica-te  pe site-ul Netstore.ro cu contul tau de client si completeaza un formular de contact.

 2. Este obligatoriu sa trimiti  produsul, impreuna cu cutia in care l-ai primit, nedeteriorata, cu toate accesoriile si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate.

 3. Dupa ce ai efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul, printr-un curier rapid la urmatoarea adresa: "Str. Calea Floresti nr.81 , Cluj-Napoca" – cu specificatia SC NETSTORE SRL, precizand pe colet "Returnare produs".

 4. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.

 5. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediezi coletul cu plata la destinatie, vom deduce costul transportului din suma pe care trebuie sa ti-o restituim.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0774655807 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa "office@net-istore.ro".

 

Va asteptam cu drag in magazinul nostru online!